Oh, happy day :D

Imate vi tudi internetno rutino??

Moja internetna rutina se začne takole...najprej Facebook (osebni), da vidim kaj kdo dela...ja, firbec :D
Potem Facebook ("poslovni"), da naložim kaj novega, da vidim kaj delajo drugi ustvarjalci in kaj novega ponujajo ustvarjalne trgovine...včasih naložim še jaz kaj finega (in novega)...
O.K. ker ženske znajo multitask-at medtem še pokukam k ustvarjalna.si in moj-mozaik.si...kjer sem seveda vpisana

IN DANES........

na hitro pokukam k mozaiku in najdem tole...mojo prvo spletno predstavitev izdelkov...woooooooooooohooooooooooooo...super happy!!!!

poglej še ti na...Moj-mozaik...moja predstavitev bo samo danes (in mogoče še kdaj)...

HF :DMnemosine




Komentarji

  1. To pa ni kar tako - super stvari nastajajo pod tovjimi prstki :).

    PS: A je darilce že prispelo do tebe?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prispelo... :)
      bom se pofotkala, ko bom jih na kako slavje imela gor...
      kraaaaasni so :D
      hvala

      Izbriši
  2. Fuuuul hvala vsem...
    že taka "mala" objava,predstavitev,mi pomeni res super mucho dosti...sploh zdaj, ko imam občutek, da mi nikamor nič ne gre :)

    HF :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...