Rokovniki :)

Prejšnji mesec sem na Facbebook-u imela nagradno igro...
podarila sem rokovnik, od "glave do noge" Mnemosine made... V glavnem, spomnila sem se, da z blogerji še nisem podelila slikic teh čudes...tako da,here we go...


Format A5...za nagrajenko

Format A5...za Tortno ustvarjalnico :)


Format A6...za ljubiteljico vsega Retro :D


Nastali so še rokovniki z mislimi iz Malega princa, slavnimi citati Balaševića in z metuljčki...a se jim je taaaak mudilo k novim lastnikm, da jih nisem utegnila slikat :)

HF,

Mnemosine


Komentarji

  1. Ana čudovit je in dodelan v nulo ;) verjamem, da so vsi rokovniki prekrasni ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so, prvi se mi najbolj dopade, taka CAS izvedba z meni ljubo pisavo :) Še posebej mi je všeč tista stran za negativne misli, ki jih odtrgaš stran - odlična ideja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Pri prvem, je moja "testna skupina" (prijatelji in družina) imelo težave z branjem...tako da samo special osebe dobijo tako pisavo ;)
      Je pa cel rokovnik napolnjen z različnimi zanimivimi "nalogami" :D

      Izbriši
  3. Super so tile tvoji rokovniki. Se mi zdi, da se potrudiš za vsakega posebej z novimi domislicami, vragolijami, napisi... Všečkam :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...
      saj rokovniki so začeli nastajat zato, ker mi razdelki/razporeditev ni všeč ali pa sem želela še kaj zraven imet...
      (zdaj vem, kdaj imaš rd. pa se bo ustvaril še en za tebe)

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...