Cupcakes...again :D

Čisto vzhičena sem, ko sem spoznala "novo" dimenzijo za voščilnice...
4 bar card...siguro že ostale veste za to...ampak...meni; naaaajbolj zakon dimenzija eeeever :D
Kakorkoli...nastal je en tak punčkast kompletek...v tej krasni dimenziji voščilnic...seveda s kolački...





Trenutno barvam s Faber Castell flomastri...PITT artist pen in jih imam celih 14 in sem dokaj zadovoljna...tam kjer mi manjka odtenkov zgrabim navadne "otroške" Faber Castell flumeke :D ,ki ponovno, niso slabi...

Baje bom za RD dobila Spectrum Noir flomastre...in vaja dela mojstra...
do naslednjega rojstnega dne bom barvala kot profi :P

S čim pa ti barvaš odtiske...??

HF,

Mnemosine

Komentarji

  1. Zanimiva dimenzija, za katero tudi jaz prvič slišim - proiznam ;). Barvanje je, pri meni, vedno razred zase vsekakor pa ostajam pri akvarel barvicah in čopičih, občasno se tudi poigram z vodenkami, o kašnih flumastih pa še ne razmišljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa z akvarel barvicami samo nekaj pockam in zgleda potem za nikamor... :D
      podoben primer z vodenkami... hehehe
      tako da vsaka čast vsem vam ki jih obvladate...
      Ta dimenzija pa mi je tako cart...ker je seveda manjša kot "naš" standard :)

      Izbriši
  2. Super ti gre od rok barvanje s flomastri. Pri meni so še vedno za barvanje odtisov v uporabi vodene barvice, ampak mi ne uspeva preveč :-) Se pa trudim :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D...pa že to da se trudimo nekaj šteje...jaz z vodenkami in akvarelnimi barvicami kar nekaj pacam...in potem je cel papir nacefran v glavnem...se jih ogibam :)

      Izbriši
  3. Zelo luštni sta obe.
    Sem morala prav poiskati kako veliki sta :)). Od meni poznanih sta še najbljižje B7 formatu. Za barvanje uporabljam distress blazinice in čopič. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ja res je...najbolj je podobno B7 formatu oz. še bolj podobno C7 formatu :)
      Distress blazinice so za barvanje res super...

      Izbriši
  4. Sviđaju mi se tvoje čestitke. Ja sam pokušavala nešto bojati sa bojicama, ali nisam bila zadovoljna i odustala sam od bojanja,te trenutno ne bojam motive još uvijel s ničim.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni ta dimenzija ni bila poznana. Jaz sem se vedno pri klasiki, A4 seleshamer prerezem po dolzini na pol in nato prelozim na pol in osnova je tu :) Dodatni kartoncek naredim malenkost manjsi. Barvanje odtiskov ni ravno moje podrocje, ampak ce ze, rada barvam z distressi in po novem tudi z vodenimi barvicami. Rada imam akvarelni izgled. Tudi Copici so cool, samo tam rabis vec vaje se mi zdi :) Zelo lusne so te tvoje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...