Creative blog hop

...po celi večnosti sta me iz ne-pisanja potegnili Vilinki :)
HVALA!!

Torej namen blog hopa je, da deliš/pokažeš bloge,
 ki jih rad spremljaš in te osebe naredijo blog hop naslednji ponedeljek. 
Tako dobiš nove oboževalce 
in s svetom deliš super bloge, katere morda kdo ne pozna.

V glavnem...če še kdo ne ve kdo sem...
kratka predstavitev...
priznam, Vilinki sta me en teden nazaj obvestili za ta blog hop...
in kaj naredim...pozabim
ampak se vmes spomnim in spišem stvar :D
ker je vse Bolje pozno kot nikoli...
v glavnem sem Ana nadela sem si še dodatno ime Mnemosine...
ukvarjam se s papirčkanjem in stremim k temu,
da bom enkrat imela krasno tiskarno,
in mini kavarnico z dvema mizama, božansko kavo in v času zajtrka/kosila
mega palačinke...ki jih bo Mini-me pojedel preden gre v "šolo"...
 :D
sem sanjač...I know...

da pokažem še moj ustvarjalni kotiček,odlagalnik vseh papirjev in ostale krame in moj zvest tiskalnik

1. miza v takem stadiju...je pospravljena
2. večinoma se tu nabirajo "sveži" nakupi
3. odlagalnica...brez dna... :/
Resnično ne vem, ali imam kak kreativni proces...
rada delam sezname idej, tako da, ko imam še nekaj rezerve v baterijah
se odpravim naredit nekaj iz seznama...
tako da to bi lahko bil ta proces...
barve nekako kombiniram po okusu...seveda je večina v modrih tonih :D
in se rada učim novih stvari...raziskujem kaj mi najbolj "leži" in se tega držim dokler ne najdem česa "boljšega"...
trenutno pridno vadim pisanje in barvanje (z ogromno zbirko Spectrum noir, ki še zdaj ne morem vrjet da sem jo dobila) 
zaradi različnih daril/nakupov...me velikokrat inspirirajo prav izdelki...
ko jih imam pred sabo, vizualiziram kaj je z njimi vse možno naredit...
res je da ogromno poberem iz narave...
ker, kako lahko veš...kako modro je nebo, če nisi vsaj malo zunaj... :)

v glavnem...

nekaj malega bom napisala še o dream duetu Vilink...
občudujem ju...
predstavljam si ju tako...
kako urco jima vzame, če bo katera šla k drugi na obisk...
to pomeni da sta dovolj blizu doma...(ampak ne pre-blizu :P)
ker sta tako in-tune ena z drugo...kljub temu, da sta "popolnoma različni"
ne moreta preživet dneva brez da bi si napisale vsaj kak kratki SMS...
mogoče se vsak vikend dobita pri eni ali drugi...
da brainstorm-ata ideje...posodita pripomočke...
...in da se pohvalita s kakim nakupom ;)
pa da katera kaj dobrega speče ker imata obe zeeeelo radi sladke stvari...
pri papirčkanju, sta zelo pedantne...
gledata na detajle...uskljajujeta barvne kombinacije in oblike...
končni izdelki so dovršeni in dih jemajoči...
MEGA sta!!
samo tako še naprej :)

in še za konec...

na koncu "moraš" nominirati 1-3 osebe...ki bodo naredile podobno objavo
in potem po želji blog hop nadaljujejo...in objavijo zapis 29.9.

in jaz sem se odločila za...

Martino in njene "Male stvari"
na mojo srečo izdeluje prekrasne izdelke, ki ne potrebujejo dodatnih besed...
(kar je za mene priročno, ker ne znam hrvaščine...niti malo)

Anito in njene "3 ptice"
ki je krasna, s pozitivnim vibe-om navdušuje druge in jih okuži z dobro voljo...











Komentarji

  1. Ana hvala za zelo lepe besede,ki so mi polepšale dan. Morem pa ti priznat da si naju kar dobro opisala,res sva si različni a kljub temu ne moreva ena brez druge.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala tzi draga za nominaciju. Rado ću sudjelovati, samo bih te molila da mi se javiš na e-mail,imam par pitanja, a ne mogu nigdje naći tvoj e-mal. Moj je golubic11martina@gmail.com.Hvala.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli, da smo zvedeli kar nekaj novih stvari o tebi. Zanimivo branje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si tole spisala. :-) Pridem na palačinke in na kavico, ko se ti uresničijo sanje.:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinajm s Sonjo - odpri pa pridemo, tudi na kavo, čeprav je načeloma ne pijem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Želim podijeliti svjedočanstvo o tome kako mi je gospodin Pedro pomogao u zajmu od 2.000.000,00 dolara za financiranje mog projekta uzgoja marihuane, vrlo sam zahvalan i obećao sam da ću podijeliti ovu legitimnu kompaniju za financiranje sa svima koji traže način da proširi svoj poslovni projekt. . Tvrtka za financiranje. Svi koji traže financijsku podršku trebaju im kontaktirati poruke WhatsApp ili e-mail pedroloanss@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...