Zlate vzgojiteljice...


Ker je Mini-me, menjal vrtec sem morala podariti/narediti neko malenkost za njegovi vzgojiteljici...ki sta MEGA!!...
In ju ne bo pogrešal samo on...ampak tudi jaz...ker sta MEGA!!

Hmmmm...kaj jima naj naredim...
Ja...naredila sem jima rokovnika...

izgledala sta takole...

Obljubim,da te sovici nista tako grozni in real life...
tukaj sem še morala prepričat malega naj odtisne roko na eno stran...in je to za Sabino z veseljem naredil...za Ksenijo pa pač, da ne bo žalostna...:D


Evo si...končana :)
Obe sta bili fuuul navdušeni...

Da pa nisem zanemarla še ostalih vzgojiteljic...ki se prav tako trudijo za te male škrate,lumpe,angelčke...
sem naredila še to voščilnico


To bo za danes vse...

HF,
Mnemosine

Komentarji

  1. Lepo si se potrudila za vzgojiteljice. Upam, da se bo tvoj Mini-me dobro počitil v novem vrtcu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, zelo lepo in super pozornost! Malemu škratku pa vse naj naj v novem vrtcu! ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sta se potrudila oba! Upam, da bo mali mož še z večjim veseljem hodil v novi vrtec :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...