Love / hate

Kapo dol vsem single mamicam (in vezanim mamicam tudi), da jim uspe ostati multipraktik...ZA VEDNO...ali vsaj za večino časa...

Zakaj je naslov Love / Hate, pha... ti zdaj povem
OK spravimo se k stvari... Mini-me je od ponedeljka nekaj bolan, vročina, vročina dol...izpuščaji tu izpuščaji tam... Najbolj grozno je bilo v ponedeljek, ko je imel najbolj visoko vročino in je samo ležal...in spal...zdaj je že dokaj ql...vročinski na "cajte", ampak zdaj dobima bonus točke ker je začel kašljat...ok

Nobenemu staršu ni všeč, če je njegov otrok bolan... sploh pa ne zaradi tega... ne vem ali je Mini-me vštekal, da ko je bolan ima neke nove bonitete... ker me toliko skrbi, da bo pil in jedel... ima na dan dva jedilnika... zajtrk: kruh z maslom in medom ni vredu... daj mi čokoladne kroglice z mlekom... običajno bi vztrajala s kruhom, ampak ok, si bolan, naj ti bo... enako pri malici, kosilu, večerji... in najbolj infuriating je, da tudi tisti drugi meni ne poje do konca... tako da imam vsak dan, za vsak obrok, dva seta posode na katerih je še hrana, ki je ne smem proč dat, ker je to "njegova" hrana...

+bonus,ko je Mini-me bolan "lahko" opcionalno je v postelji...danes sem spala na makaronih...ne glih na celi porciji, ampak ravno dovolj, da sem bila za 5min tečna

vse skupaj dovoljuješ zato, ker ne želiš nepotrebnega cmiganja/jokanja...ker ko je otrok bolan...vsako dodatno hlipanje šteje...

aja... sem že povedala, da nisem rojena gospodinja, ki ima rada vse na svojem mestu in je vse bleščeče belo...

Kdorkoli to bere...če ne moreš "videt,slišat,brat" bruhanja in podobnih stvari...raje preskoči naslednji odstavek.
 


Z mojo najmlajšo mačko sva trenutno na bojni nogi...in sva v sovražim / ljubim te relaciji... ona se tudi ne strinja z režimom čistine, zato je lep čas opravljala svojo potrebo v najmanj dosegljivem kotu pod klopco, poleg mize...v glavnem da pridem do tja da bom sčistla, moram demolirat celo freaking kuhinjo...Nekaj časa ta točka v kotu pod klopco ni bila popularna, ker sem tam nastavla neki gel osvežilec zraka...delovalo cca. 5 dni in potem spet...potem sem jo prepričala da tam ni WC s tem, ko sem po celotnem spodnjem delu klopi in tleh...našpricala najbolj močen in ogaben parfum kar ga imam...in za zdaj še deluje...aja...deluje tako da to več ne opravlja pod klopco...zdaj je mačka vklopla svoj "Rambo mode" in to dela taktično...- med podbojem vrat kopalnice - zjutraj (!!!!)...- poleg tvoje postelje - zjutraj, opoldan, zvečer...kdaj stigne pač... (!!!)
Dvakrat sem jo dobila pri umazanem dejanju... in sem jo tako pač kot se to vedno dela, potunkala v drek...ha ha ha dobesedno(aja, da ne bo nejasnosti, mačka se je že naučila uporabljati mačje stranišče)

Zdaj se noče z mano več pogovarjat...ampak, ko grem ven na cigaret se mačka demonstrativno vedno gre podelat pod oddaljeno cipreso...in nočem vedet kaj si ob misli...

Helge Schneider pove nekaj o mačjih straniščih...klikni gor...it's funny

"Prosti čas" si krajšam s papirčkanjem...če imam energijo za to, če se mi sploh da oz. bolj fino- če imam inspiracijo, če imam pospravljeno mizo, če mačka ne odloži svojih bomb vsepovsod, če Mini-me poje vse, če Mini-me gre pravočasno spat...
ampak zdaj...par dni...mi ni do prostega časa, ne-prostega časa, sploh oči odpret...v glavnem bljah...

in zato spet...klanjam se vsem samskim mamicam...ki jim uspe vse...lahko so modest in rečejo: "eh vse pa mi res ne uspe"...ampak uspe vam/jim večinoma vse

Ok našli se bodo eni ki bodo rekli...ja sej si si sama kriva, si si mačko nabavla...ali, si si otroka naštimala (in ga tako vzgojila)...zdaj pač nesi kar si si na grbo spravla...
true...

ampak...kaj se nihče ne "buni" glede tega...??
je to res to taki greh??
da ne smemo ljudi in živali, ki jih imamo radi, včasih malo v mislih "skurcat", nadret, mački rit zašit (gross, i know), se počutit totalno nemočnega, ker se cela "rutina" vsipava na tebe??

To pišem zato, ker je to spletni dnevnik...mogoče se najde še kdo ki je podobnega mišljenja...ali me lahko enlight-a z kakšnim pametnim nasvetom...

I'm still learning...

HF

Mnemosine




aja...opravičujem se za občasno angleščino...ampak se nisem spomnila ustrezne besede v slovenščini v tistem momentu...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...