Rojstni dan... :)

...Something new


Prva ki mi je komentirala blog...Ne-Ja...hvala
glavna mojstrica recikliranja in origami zgibanja in čajepivka (ja to je beseda),nakitkarica (to je tudi prava beseda ja),  v glavnem...ona ima danes rosjtni dan...zato sem ji naredila eno special voščilnico...

Poskušala sem uporabit reciklirane elemente...ampak pač nisem mojstrica recikliranja...zato so reciklirani samo svinčnik in barvice...uporabljeni so bili kolikor so lahko bili...in zdaj so dekoracija...
Dodala sem še majhno knijižico (home made), ki jo lahko sname...
In eno nasmejano radirko (ki jo tudi lahko sname)...da če se slučajno kdaj kaj zmoti, lahko vse skupaj zradira :P

aja...pa še to...ozadje sem naredila z fuuuuuul qlsko štempiljko za ozadje ki sem jo kupila na bolšjaku pri Kreativnih utrinkih Simone...hvala za tako svetsko ponudbo...(in ja pozabla sem napisat da se dobila pošiljko...na žalost vseh, sem vedno zelo zmedena in pozabim na take osnovne stvari)

Torej...Ne-Ja vse naaaaaaaaaajboljše!!!!
(Čestitka roma na pošto komaj jutri...ker sem pozabla, da med vikendom nikamor ne grem)
 

Voščilnica za Ne-Ja

HF
Mnemosine

Komentarji

  1. Sedim pred računalnikom in bulim v ekran in ne dojamem kako je to noro dobra ideja in namenjena MENI! :) :) :) Se mi kar smeje, ker na tako obliko recilkiranja nisem pa res niti pomislila, čerpav je kar nekaj teh mini svinčnikov doma - kaj ko pa njlepše senčijo :P

    V glavnem hvala za tako WAW voščilnico in komaj čakam da jo vidim v živo.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam da bo taki WAW efekt imela voščilnica tudi v živo :D
      Ja, glede takih mini svinčnikov in barvic imam tudi jaz včasih težave z ločitvijo :P

      HF :D

      Izbriši
  2. Super, vidim da te je Ne-Ja kar okužila. Kar pa se tiče navodil za knjigico, ki sva jo naredile na najinem blogu, mi pošli mail in ti napišem moje mere (vilinke123@gmail.com). Tukaj pa ti dodam še 2 ki sta bila meni za ispiracijo:
    http://stempeleinmaleins.blogspot.com/2011/09/buchkarte-book-card.html
    http://www.youtube.com/watch?v=Zu3wQVtgqoI
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...