A bunch...

Tako kot sem navdušena nad Hero arts blazinicami...
sem zdaj navdušena nad eno firmo štempiljk...
OMB!!
Zakon so...
z lahkoto se dajo odstranit iz embalaže...
(nimaš bojazni, da boš strgal štemiljko)
barva se krasno "prime" gor...
obrezane so super da res lahko vidiš kje je rob štempiljke...
odtisneš jih effortless...
očistiš jih tako kot ostale...
res je malo se obarvajo...ampak mene to ne moti...
V glavnem...
naročila sem si prvič Avery Elle štempiljke...
ki so zakon...
takoj so nastale tri mini voščilnice...
seveda v kombinaciji s Hero arts blazinicami :D


Ta kompletek štempiljk sem si kupila zato...
ker ima zraven zelo lepih vrtnic, še en kupček krasnih pisanih voščil...
kar mi je pri komletu štempiljk enostavno mega...

In bom definitivno še kupila kak tak kompletek... :) 

Navdušena :D

Se še beremo,

HF,
Mnemosine


Komentarji

  1. Navdušenje je obojestransko :) - fantastične so. Me veseli, da si zopet polna zagona in delovne energije - kar tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro fajn pridejo te štampiljke. Krasni šopki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne čestitke so nastale. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušne ;) jaz pa se tako otepam štempljanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe štampiljke in krasne voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, divne su. Baš mi se sviđaju buketići.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Rojstnodnevni bonboncek...

Rambo XVII, Lesi se vrača 8, Rocky n.

DIY #3...(kinda)...