četrtek, 14. avgust 2014

DIY #2

Punce, na rit me vrže ko pridem domov...in vidim koliko prijaznih komentarjev pod objavami me čaka...

Da bom (mogoče) tudi jaz vas razveselila...sem se veselo spravla k enemu DIY-ju ki ga že le čas želim preizkusit :)

In danes boste vidle...kako si lahko doma naredite čisto svoje...
mega poceni...

SPONGE DAUBER-je :D

Na začetku mojega "zares" ustvarjanja 
sem si sama naredila Distress aplikatorje...ki niso bogvekaj :/
zato sem gruntala kaj bi lahko naredila brez problemov...

Za izdelavo potrebujete:

plastično cev v katero paše vaš prst (jaz sem jo kupila v lokalni trgovini z gradbenim materialom...za 3m te cevi sem dala 1,39 (manj kot 3m nisem mogla kupi :D)

gobice za nanos pudra (tiste trikotne)
(kupila sem jih v Mueller-ju, noter so bile štiri dala sem okrog 2€,ker pa jih bom še rabla, jih bom naročila kar tukaj, pa še v akciji so :D)

To je skoraj vse kar se bo potrebovalo...

1. razreži te trikotne gobice na pol...


2. razreži cev, jaz sem jo razrezala na 3cm...


Najprej sem jih cca. 20 razrezala s kuhinjskim nožem; pozneje sem si pa sposodla "škarje" za rezanje PVC cevi...
Če so robovi grobi jih lahko z brusnim papirjem...pobrusiš :)

3. v te male tulce "stlači" narezane make-up gobice...


In voila home made sponge daubers :D


Jaz sem na svoje nalepla čisto klasične nalepke...ki sem jih pobarvala z Distress-i :)

Za zdaj mi zelo dobro služijoo...in bom jih definitivno še več naredila 

To je za danes vse...
pa se še beremo :D


HF,
Mnemosine





11 komentarjev:

  1. Aaaaa odlična ideja! Jaz se zaenkrat mučim kar z samimi gobicami. Sem nabavila en aplikator in nekaj blazinic za menjavo. Ampak so čisto predragi :( Tole bom pa definitivno naredila, cevi ima oče polno :) Hvalaaaa!
    Pozdravček, Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super...sem vesela da lahko pomagam s kakšnim predlogom :D
      Javi kako ti bo šlo :)

      Izbriši
  2. Ja pa suuuper ideja! Pa tako profi izgledajo! Še vprašanje - ali morda kaj zlezejo notri v tulec?

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...ker lahko daš v njih prst se mogoče včasih zgodi da kak robek ven pokuka...pa še to samo takrat ko z gobico "vlečeš" konstantno v eno stran...ampak po večini so gobice na mestu :)
      Tak da, da bi noter zlezle se mi še ni zgodilo...

      Izbriši
  3. Tole pa je res profi :)! Fenomenalna ideja :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja.Hvala za tut.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      in ni problema...bom se še česa spomnila :)

      Izbriši
  5. Hvala za še en super nasvet. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super in zgleda enako kot tiste kupljene. Ce zelis imeti za vsak distress svojo, je to res superca. Hvala za natancna navodila.

    OdgovoriIzbriši